last seen with you

Jag har varit hemma i typ en timme ochvad har jag gjort? Ingenting.
Jag blir så deprimerad av det. En viss flicka blev äggad i skolan idag... Ehm, ja. Det var mycket ägg.
Om någon äggar mig när jag fyller år, då jävlar. Jag kommer seriöst att slå den personen eller personerna.

Okej, idag blev jag våldtagen, lite smått sådär. Hahaha, men alla pojkar är ju på mig hela tiden och vill bära och fan vet jag, haha. När Talle skulle försöka bära mig eller något så satte jag mig ner och då fällde jag honom typ och han drog med mig i fallet så att jag låg ner också... Det var helt gaaaalet. Jäjä.





Återuppliva minnen eller vad? Äsch, fan.


Jag HAR abstinens. Mina ögonbryn kan dö. Ruttna och dö... Eller inte, det hade sett ännu konstigare ut. Snyftsnyft, mina ögonbryn är mitt största problem i denna groteska värld! Notera utropstecknet, det är ett tecken på ilska från min sida.

FÖRLÅT, jag vet inte vad jag skriver. Godnatt.
| |
#1 - - Straaand:

ska ägga dig när du fyller år! yääääääää

Upp