Proffs? Jo, jag vet.

Efter skolan tog jag mig alltså tid till Nicole, min mamma och även att åka till kyrkan med Nicole för att berätta för dem små konfirmanderna hur det är att konfirmeras, så jää.

Jag och Nicole tittade på filmen Duplex, den var bra. Fast den där jävla tanten... DÖ! Okej... typ dö, du behöver ju inte göra det för min skull, hehe.

http://norberto7.files.wordpress.com/2008/03/duplex-estreno.jpg

Dålig bild, jag vet, men tyvärr så hinner jag inte hitta en bättre. Jag har ett strängt schema att följa.
Vi hörs imorgon antagligen...
Btw, Nicole har gett mig en massa filmer att se på, så jag kommer nog att berätta för er om dessa senare.

Tjingeling.
| |
#1 - - Johanna:

hahaha!! den är såå bra! jag älskar den, man får skratta mycket i den filmen! :D <3

#2 - - simone:

Den är verkligen sköön :D

Upp