tragiskt, är ordet.

När jag kommit in till tandläkaren frågar jag om det här var det näst sista besöket (eftersom de hade sagt att jag skulle få ta bort den vid jul). Direkt säger de att nehehehej, det får du inte.
Då blev jag riktigt besviken. Jag blev så jävla ledsen så att det inte är sant.
Jag har tydligen en glugg som uppstått av att man dragit tänder hit och dit. Jag har valet att ta bort tandställningen i början av vårterminen och låta gluggen vara kvar eller att få bort gluggen, men ha den tills September nästa år.
Vad tycker ni att jag borde göra?

Hur som helst så antar jag att det blir till September nästa år.

När jag kom till skolan satte jag mig och väntade ut minuterna som återstod av lektionen. Jag skrev det vi skulle, men jag ville inte tänka på någonting alls. När jag sedan ser Nicole berättar jag för henne att jag måste ha den i ett helt jävla år till brister jag verkligen och börjar gråta. Jag hatar att ha tandställning, det är ett jävla helvete! Jag bryr mig fan inte om mina tänder blir fina, jag bryr mig inte!!! Jag vill bara ta ut den och slänga åt helvete. Fyfanfyfan, jag vill inte tänka på att jag kommer ha haft den i 3 ½ år, när jag är klar. Det är 1 ½ år mer än vad dem hade lovat mig.
Fyfan vad ledsen jag är på allt. Efter att jag har fått ta bort den synliga tandställningen kommer jag att ha grejs innanför tänderna i 10 år. 10 jävla fucking år.

| |
#1 - - Sajmun:

10 år!??!?!? varför?! :o

Stackars dig! :( Jag tycker inte att det är fult med tandställning, men jag kan tänka mig hur jobbigt det måste vara att ha det själv :/

Men glöm aldrig bort att mirakel kan ske!<3

#2 - - Simons liv i ett nötskal:

Hej, hur är det med dig idag?

#3 - - Anonym:

DU andas grejerna man har bakom känns inte ett dugg och ingen ser dem heller.

Upp