trötthet

I look up to the sky and now the world is mine

Jag hade ingen aning om hur mycket klockan var förens jag tittade nyss. Åh, det här känns inte alls bra. Jag kommer säkert göra det här till en vana och.. aa. Fan då.

Jag har inte en enda vän på facebook som fyller år idag, ni vet, det är ganska sämst att fylla år idag... 9/11 o skit.
Kul om man kommer till skolan och säger till en kompis att "jag fyller år idag!" och så svarar den kompisen typ "idag är det 9 år sedan min mamma dog" eller nåt. Verkligen förstöra födelsedagen eller vad? Nej. Nu känner jag mig jätte-elak. Fast... Ni fattar nog ändå vad jag menar.

Jag kollade på Fun With Dick And Jane för några timmar sen och ja... Den var helt okej.
Jag tittade på bilder på facebook från skolavslutningen och jag känner verkligen att jag saknar min gamla klass och tryggheten som jag kände där. Jag säger inte att jag är missnöjd med det jag har framför mig nu, verkligen inte, men att sakna är ju en annan grej.

Jaja, nu ska jag sussa.
| |
Upp