två små grisar

Är med Anna och Filip, skojskoj :)
Först åkte jag ner till stan med bussen för att möta dem, men eftersom bussen bara är så jävla tvungen att åka förbi "stan" så fick jag gå lååångt, eller okej, inte sådär jättelångt. Hur som helst så är jag påväg till dem och hela tiden låter klockan på taket till... Något hus, asmycket.
Jag fattar inte grejen med det hela..

Vi köpte godis och sen gick vi hem till Anna. Vi har kollat på Norbit och sedan Välkommen Åter.
Jää, men nu ska jag vara social med dessa människor som har så roligt med att se på Remi Gilliard på youtube.



Btw, detta är min nya klass som ni kan se. (för er som inte har mig på facebook, eller bara inte sett det än)

översta raden från vänser:
Talle, Ellinor, Stephanie, Lotta, Sara, Emma, Karro.
mellersta raden från vänster:
GITTAN, jag, Aylin, Alexandra, Natalie, Hanna.
nedersta raden från vänster:
Martin, Issa, Hobbe, Bea, Robin.

Onödig information? Jo, jag håller helt med ;)
| |
#1 - - I S S A:

men snälla fluff lägg inte upp klassfotot på din blogg!!, jag ser ju ut som ett kioskmongo!!!!!!!! :/

Upp