aa.. fast näe.

Som ni inte vet så har min fader precis lämnat in min jobbansökan på Coop-e-li-Coop, så vi får se hur det går med det.
Jag har värsta planerna vad jag ska göra med lönen, vet inte hur mycket det blir, OM det ens blir något jobb, men jag har hur som helst planer. Håll tummarna för att jag får jobbet i alla fall.

En duktig flicka har jag varit idag. Jag har pluggat, tyvärr inte svenska då jag har blivit tillfälligt förståndshandikappad, jag har bytt lakan i sängen osv, jag har städat, jag har bloggat, jag har... Ätit digestive med fullkorn. Blä? Jo, det tänkte jag också. Jag var ju hungrig! Vad kräver ni av mig?!
Det smakade skumt, men jag åt det i alla fall.
Sen gick jag och hämtade ännu mer.

Jag är fortfarande hungrig, mitt problem varje dag.
Sova? Ja. Nej? Va?? Jag är förvirrad... Låt mig vara. Hejdå, schizofreni här kommer jag. Hihihiih.
Jag är ytterst seriös.


Bloggen ser knas ut.. Vet dock inte varför. Fråga blogg.se
| |
Upp