You gave. I took.

Okej, det här kommer låta fel eller så kommer ni bara tycka att jag är en tönt, men jag tycker faktiskt att det är en aning intressant med valet, så ja. Eller.. Jag bryr mig inte så mycket om vem som vinner det här valet, men nästa lär nog bli viktigare. Hur som helst, man kunde rösta på facebook vilket parti man tyckte skulle vinna och här ska ni få se topp tre:

Moderaterna
24.1%
Socialdemokraterna
19.3%
Sverigedemokraterna
17.5%

Så om vi säger att det här var det riktiga valet skulle alltså Sverigedemokraterna komma in i riksdagen... Ja.
Det är sånt här jag vet att ni inte bryr er om, men nu fick ni veta. Haha, jag är elak.

Snart ska jag åka buss och sedan sitta i skolan och dynga i ca. 40 min. Hejdå!
| |
#1 - - sanna :3:

jag tkr social mojjen ska vinna xD

#2 - - anonym:

Men alla röstar på skoj på facebook -.- sverigedemokraterna har inte ens så mycket röster.

#3 - - Eveliina:

jag är faktiskt intresserad av politik och sånt och jag tror faktiskt att Sverige demokraterna kommer att komma in i riksdagen. Hur mycket mer invandrare finns inte nu om man jämför med för fyra år sedan. hihi ;)

Upp