Jah.

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA.
Total Blackout måste vara ett av de roligaste svenska programmen som gjorts. (Säkert en idé stulen från USA, men ändå) Kanal5.se om ni vill kolla.

Idag var det utvecklingssamtal med Gittan & det gick väl helt OK, kan inte klaga. Det var bättre än förra gången.
Vi gled in på ämnet "mat i skolan" och jag sa att jag ville ha stuvade makaroner med falukorv. Hehehehehe, så om vi får det någon dag så är det inte mitt fel. Det är seriöst gott. Asgott om jag får säga det själv. Jag fattar hur tråkig det får mig att låta, men... A. (stort A, observera det stora A:et)

Idrott idag, fina konster och konstruktioner gjorde vi.




Hitta mig, hitta mig!!!!!!!!!

Pappa och jag tjockade oss på donken, lekte gul bil, såg muppar och åkte med SL, efter utvecklingssamtalet.
Nu ska jag kolla på Off The Map.

Charåhej.
| |
Upp