vitt

Jag har bestämt mig nu. För en gångs skull har jag bestämt mig för en sak.
När jag kommer tillbaka till pappa ska jag rensa mitt rum. På riktigt.
Jag vill att det ska vara luftigare, mer öppet, mindre... Galet, mindre kaos, mindre damm.
Jag gillar färger jättemycket, men jag vill hellre att det ska vara mest neutralt & sedan BAAM! Att det kommer en liten färgklick mitt ibland det neutrala.
Jag antar att jag vill vara som den där färgklicken när det kommer till vårt samhälle.
Det lilla som förändrar så mycket.
Hej, här är jag, den där färgklicken.
Ungefär någonting sånt.



Hur som haver så är det ändå dags för en förändrig och att rensa och göra mer plats för mig själv att växa som person är aldrig fel.
När det är ljusare i ett rum upplever jag att det är lättare på något sätt. Speciellt nu till sommaren, då förstärker solen det ljusa och eftersom jag har gröna väggar får jag försöka göra det bästa av situationen.
Kanske satsa på prylar åt det gräddvita hållet?

| |
Upp