film & eminem

First: Harold & Kumar Escape From Guantanamo Bay, hahah asrolig film som man kan se när man inte vet vad man ska göra riktigt. Fast det är ju bara min åsikt eftersom jag är Mrs. Forever Alone och tittade självklart på den ensam.

Second: Måste bara säga att Eminem är min vän. Jupp. We are meant to be! Eller nåt.. Fan vad jag älskar honom.

Ni har väl inte missat den här? It's for u and me...



Ska försöka natta snart, måste upp tidigt imorgon då jag börjar klockan nio. Vilken normal människa åker och handlar den tiden? Nej, jag vet inte heller.
Det kommer bli en kamp för mig att resa mig upp ur sängen imorgon. I Tisdags sov jag till ett, haha!
Jätteskönt och när jag inte har något eller någon att underhålla så gör det ju inte så mycket att sova tills solen börjat gå ner.
| |
Upp