trött

Jag funderar på att gå och lägga mig, känner mig helt och hållet slut.
Men jag kommer inte kunna sova eftersom det är för tidigt och blablabla,
istället ska jag berätta för er om min dag!
(Det som bloggarna är menade för, men som ni vet håller jag mig sällan inom riktlinjerna.)

Vaknar vid halv tolv, dör lite inombords när dagen redan startat utan min mentala närvaro.
Laddar upp bilder från semestern på mammas fb...
Försöker åstadkomma någonting i stil med ett mästerverk med håret, men misslyckas.
Tar mig ner på stan och går insjunken i tankar när jag ser en pojke jag känner igen!
Sällskapar med honom i typ en timme.
Tar mig till bussen, ser en mamma med en pojke i barnvagn som matar änder. 
Hon slänger brödsmulor till änderna men tyvärr är det motvind så allt kom på ungen.

Hahahahaha, elakt av mig att skratta, men det såg jätteroligt ut!

Annars har jag inte gjort något annat.
Värdelös dag.

268738_239558406056254_100000062902596_974182_3856727_n_large


| |
Upp