Cookie!

Tog mig upp (!) klockan sex och satt på bussen en timme och tio minuter senare,
var aktiv (hahahaha, vilket skämt) på psykologilektionen.
Somnade när vi satt och läste ett utdrag från någon bok.

Åt Subway i Tumba med Sofia, Ellinor, Fanny och Bea.
När jag nämner dessa tänker jag på kaos och jävligt kul.

Hade utvecklingssamtal halv fem, där båda mina föräldrar var närvarande.
Kände en liten gnutta ångest när jag väntade på mina föräldrar,
men det gick snabbt över.
Hur som helst så gick samtalet bra och vi kom fram till att jag är duktig.
*DUUUUUUUTTIG FLIKKA, VILL DU HA EN KAKA?*

Yes, sen åkte jag och pappa till mina kusiner för att fira den äldsta som nu
blivit hela 21 år! Grattis hörru.
Satt och lyssnade på när föräldrarna snackade, givande.

Nu sitter jag här med en bra känsla i magen.


| |
#1 - - saga:

bra känsla i magen = bra :D

Upp