15

Jobbat idag, trevligt. 6 timmar. Värt det.

Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Jag vill dela med mig av allt, mitt liv, mina känslor, allt. Fast det är den där lilla spärren i huvudet som säger "ne, folk kommer tycka si och kanske skriva så..."
Fuck off, idiotiska tankar. Jag är... den jag är och självklart skäms jag över mycket, men det finns säkert dubbelt upp som jag skulle kunna säga "det var så grymt och jag är stolt över mig själv".
But, then again... Jag vill inte dela med mig av allt.

Tjenacha, jag heter Madeleine och jag bor i en stad som ingen kan ha gått miste om.
Jag vill flytta härifrån... Seriöst. Att ha sina drömmar långt bort är väl inte fel? Ne, det är det inte.

Sitter och lyssnar på ski...T. (spotify's dryghet) WHAT DID SHE SAY?! (ironin & humorn är bara för jävla härlig)

http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0901/captain-obvious-australia-fail-shame-demotivational-poster-1232537804.jpg

| |
Upp