Listan för 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, en massa
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag avlägger inte några nyårslöften, då jag vet att jag kommer bryta dem

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Inte vad jag vet..
4. Dog någon som stod dig nära?:
ja
5. Vilka länder besökte du?: jag stannade hemma med min rumpa
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: JA FÖR FAN
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?:
19nov - min mozart...
8. Vad var din största framgång 2010?: det vet jag faktiskt inte
9. Största misstaget?: att jag är så jävla... envis
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: yesbox, hostade hela sommarn
11. Bästa köpet?: Mina KOSS
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder, godis och böcker
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: mja.. jo, det kan man väl säga
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: airplanes, love the way you lie, not afraid, (bara eminem tydligen)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: sommaren var bättre, resten är jag osäker på
16. Vad önskar du att du gjort mer?: badat och hängt med mina übercoola polare
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: suttit hemma som ett miffo
18. Hur tillbringade du julen? hos mormor
19. Blev du kär i år?: ja, fast inte sådär jättegalet.
20. Favoritprogram på TV?: Vampire Diaries
21. Bästa boken du läste i år?: Det Är Så Logiskt Alla Fattar Utom Du
22. Största musikaliska upptäckten?: oj, ehm Silversun Pickups, Marianas Trench, FM Static, Relient K, osv.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: det var inte längesen, men jag kommer faktiskt inte ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Samma sak.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Fick en tårta och åt den.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja, en jävla massa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Madeleine!!!! (((((((((:
29. Vad fick dig att må bra?: Min mozart ♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Zac Efron
31. Vem saknade du?: ... Vi ska inte nämna namn
32. De bästa nya människorna du träffade? Dudezzizarna jag fått lära känna, höh.
listor | |
Upp