bara... se mig

Jag har engelska att göra, men istället sitter jag här.
Bra, fortsätt så.

Idag var jag nere i Södertälje och köpte lite stuff till coola mig.
Grymt. Vill ni se? Jo, det är klart ni vill se! Hahaha.
Jag fixar bilder till imorgon. JAG LOVAR!

Ser ni att jag fixat med bloggen lite extra? Så att man ser headern och det på inläggssidorna menar jag? :)
Jag klarar det bara för att jag är asgrym.

Imorgon får jag antagligen veta vad jag kommer in på för linje, förhoppningsvis blir det film och tv/rörlig bild.
Håll tummarna för mig... Jag är ganska nervös faktiskt.
madeleine | |
#1 - - Lotta:

Okaajj, fett Awsoome! :D

#2 - - juliaericson:

Var jätte snäll och fråga en, helst flera frågor i min frågestund som avslutas på söndag!

Kommer svara ärligt och från hjärtat



http://saviourtonight.blogg.se/2011/january/love-me-love-me-love-me-im-the-one.html#comment

Upp