någon gång

Att skriva inlägg som jag vet folk läser är på ett sätt givande.
Att inte få någon feedback...
"Media" har lärt mig att man oftast inte får feedback och att man ska vara nöjd ändå.
Att vara nöjd med sitt arbete har mer värde än lite feedback som man kanske skulle ta negativt ändå?
Vet inte. Orkar inte tänka på det. Att vara van kallas det nog.

Jag ska skriva mer intressanta inlägg som lockar mig själv att läsa. Jag skulle inte läsa det jag skrivit under den senaste perioden, jag kommer inte ens ihåg vad jag har skrivit. Om jag ens lagt ner en gnutta av min själ i texterna.
Nu, nu börjar jag om. Hjälp mig börja om.

Fler bilder, mer Madeleine & en gnutta katastrof, tack å hej.


Klippa mig? Snart.
| |
#1 - - juliaericson:

Hej söte!



Skulle du vilja göra mig en jätte tjänst?

Jag blev en av finalisterna i http://simpleeheart.blogg.se's veckans blogg.

Var hur gullig som helst och rösta på mig i det här inlägget. Jag är nummer 4a!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/january/de-6-deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment



Och för att jag är extra busig så blir du länkad i min blogg när tävlingen är avslutad

Upp