I'll wait here forever, just as I said I would.

En summering av de senaste dagarna?
Ja.

Fredag: ... Har ingen aning om vad jag gjorde i fredags helt ärligt. Jag minns att jag.. JUSTE!! Helvetesjävlaäckel!! Jag såg ju 127 timmar!! Satt Madeleine och skrek, ensam och allmänt underlig, åt filmen? Yesbox, det gjorde hon.
Jag vill helst inte nämna det hemska som händer för er som inte vet ett skit om filmen, men jag kan säga att reaktionerna hoa människorna som sett den är väl densamma: AAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! NEEEEEEJ, GÖR INTE SÅ!!!!

Vi går vidare.
Lördag: Åkte tillbaka till moderskeppet och skulle spendera min tid där över helgen. Som sagt, lördag. Jag tog mig en liten tripp ner på stan och köpte mig ett par pantiiies och en bh + matchande, oerhört vacker, underdel.




Fina bilder. Jo, tack, jag vet.

Söndag: Reste med min tidsmaskinsbil tillbaka till framtiden.

Måndag: Åkte buss. Köpte skvallertidning (åhhh vad mycket nytta jag har av den, verkligen. Visste ni att JB kanske gjort Selena på smällen? Hon mådde illa så det måste ju vara så att hon är med barn!! Right. Kanske beror det på andra orsaker, som inte har det minsta att göra med sex? Idioter. )
Åkte till pappa, ringde Jetski. Lekte med Jetski. Jag står nu i skuld till Jetski. Typ 8 timmar i skuld. Sov hos Jetski.
Hjärtat bank-bank mitt i natten. Dunka-dunk.

Tisdag: HEMMA! Prisad vare herren. Äta chips? I don't see why not. :))))))

Sammanfattning: Ahhhh... attchooouuu. Prosit. Tack. Blä, katthår. KATT!! Fåkel. Dunk-dunk. Slut.  
| |
Upp