efter nio

Okey, no pokémon for Madeleine.
Idag blev det sola några minuter, men inse att det var alldeles för varmt.
Hoppa studsmatta, men inse att det är alldeles för tråkigt när man är ensam.
Titta på den senaste Harry Potter som är 140 minuter lång, inse... Forever alone ;___;

Imorgon blir det upp tidigt antar jag, måste möta Nicole vid elva. Fast jag får faktiskt skylla mig själv när det handlar om val av tid på dygnet att träffas. Dum, dum, Madeleine.





Jag har en uppäten Ben & Jerry's och två tidningar som väntar på att jag ska granska dem med min tonårshjärna.
Newz är, som alla Södertäljebor vet, Södertäljes nöjestidning.
Vecko Revyn är chill, står saker som man hade klarat sig utan i vanliga fall, men det är en tidning för slöa dagar.

Vi hörs imorgon, mina små, underbara, fåglar.
| |
#1 - - Natalie - Country music fan:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram

Upp