skolavslutning - igen

Idag var jag på Vittras skolavslutning och det kändes som om det var jag som slutade vittra igen, som om det var jag som skulle gråta. Det var faktiskt nära ett tag där.
Efter avslutningen och lite oväntade, men väldigt uppskattade, kramar så begav vi oss till Tim för att äta tårta och bada lite. Tyvärr blev det inget bad för min del då ingen berättade för mig att vi skulle bada. Blöt blev jag hur som helst.

Vad har jag gjort sen jag kom hem? Jo. Cuttat mina byxor.
Okejdå, det var ett megastorthål och mina kära vänner Nicole och Eric skulle kunna vara några av dem som kan intyga. I alla fall, nu har jag ännu ett par shorts, dock är jag ett par jeans fattigare.



Tumblr_llw67mzl7c1qadhwdo1_500_large

Svar på den frågan:
För att man alltid strävar efter det man inte kan få.
+ Att vi människor inte vet bättre.
| |
Upp