V

För 11 timmar sedan satt jag och väntade på att få gå ut i sommarvärmen. På att få sommarlov.
Och nu, efter vi firat min kusins student med sång och bra stämning, sitter jag här och ångrar inte alls att jag inte följde med ut på grillningen. Det kommer komma fler tillfällen, kanske inte med samma människor men det blir nog bra ändå.
Efter avslutningen drog jag och Jetski ner till Östertälje, vid hamnen, och badade i underkläder. Värt. Om någon fick en glimt av två tjejer som låg och sov på en stenplatta utan riktiga kläder så var det vi. Jupp.
Nästa år kommer det vara andra klasser och jag hamnade i samma klass som Jetski.
Vi får hoppas på det bästa, kära vänner.

Imorgon blir det att ligga och pressa fram till tre-halv fyra då jag måste röra mig mot jobbet. Från fyra till åtta om ni vill säga  hej.

Bra start på sommarlovet! Tack hej.
| |
Upp