we're mad with regret

Som säkert ingen av er vet då jag inte heller berättat det, så har jag införskaffat mig en fin liten bebis för 6 lax.
Sex hela fiskar var det som krävdes för att få honom. Så söt. Så duktig.
En liten Canon blev det. Dock vet jag att det är mycket delade åsikter om detta. Ska man ha en Canon eller en Nikon? Det tycks vara den stora frågan. Vi använder Nikon i skolan så jag kan inte säga att jag hyser agg mot det märket, absolut inte. Jag tycker bara att Canon är lite bättre.

Jaja, nu skall vi tänka positivt och vara glada.
Fler bilder blir det absolut, men pga det mulna, tråkiga och alldeles piskande vädret har bebisen fått stanna inne och se världen genom ett fönster. Jag vill ha somriga bilder, därför väntar vi. Hösten kommer senare.
Med tanke på hösten.. Jag tror att jag är lite smygkär i den, saknar den där känslan faktiskt.

Ett monster står uppe i skogen och skriker, det är bäst att jag tar mig en närmare titt på kudden och kanske, förhoppningsvis, kan ignorera det där jävla monstret.



FYI, monstret är ett djur som ropar på sin andra halva (honan), vilket djur kommer jag inte ihåg just nu. Tror att det var ett vårtsvin.


| |
Upp