I loved you first

Vet inte vad jag ska skriva riktigt...
Det var ingen bra dag i skolan, första lektionen gick åt helvete och efter det var det ju bara utför det kunde gå.
Jag fattar precis. Jag är inte trög. Tack.
Ingen som backar upp en är så jävla underbart ♥

Skippade mentorsmötet och drog till livesändningen som vi skulle göra.
Vi är några stycken som precis har startat ett program. Idag var första sändningen och det gick bra för att vara första gången tycker jag! http://bambuser.com/channel/xenter.tv/broadcast/1633737
Den här dagen gjorde jag knappt någonting, mötte gästen, fixade lite med ljuset och sånt.
Nästa gång står jag bakom kameran och då ska ni allt få se mina skills! :)

Efter det var jag med Nicole och vi satt i gräset vid Östertälje station och vinkade till alla möjliga.
Roligt? Ja, väldigt underhållande.

Trots början av dagen så slutade den bra. Tack hej.
| |
Upp