Jag kommer ihåg vem jag var, även om du inte gör det.

Jag kan väl säga som såhär att idag var en lyckad dag. Var en sväng på banken med mor min och det slutade med att jag får ett nytt kort... Äntligen! Ser fram emot allt som har med det att göra, mer frihet och blabla, ni vet.

Dessa siffror kan ni ju ta och fundera lite över vad de betyder. Hmm... Kan det vara hur många dagar det är tills...? Nej. Kan det vara sit-ups? Haha I wish. Nej, ni får luska lite tycker jag.

 

Ska nu skriva det där jävla PM:et som vår svensklärare vill ha klart och vet ni vad? Det går jävligt bra nu.
Uppgiften är så gott som klar, så nu har jag inte lika mycket kvar att ta itu med.
En börda lättare, men kaoset på mitt rum återstår.

Ha det fint, mina underbara.

"One day your eyes will close and pain will disappear" - Lagomt dystert, FOO FIGHTERS.

 


| |
Upp