On a bed of roses..

 

Tänk om det var så att jag såg sådär fräsch ut som på bilden just nu.
Men icke. Jag sitter här med ofräscha kläder och osminkat ansikte.

 

MEN! Var nere en tripp på stan (Södertäljebo - don't blame me) och införskaffade mig ett par löparskor och en tröja.
Så det visar sig om jag orkar ta mig ut och springa lite någon gång.

 

När jag får min lön nu den femtonde ska jag lägga undan mitt bankkort och inte röra det innan Göteborg händer.
Jag ska göra mitt bästa, för nu gäller det att vara sparsam! Om jag ska ha lite pengar att spendera där nere och kanske, kanske, ha några pengar över, ja då måste jag spara satan.

 

Efter Göteborg blir det väl att spara för framtiden antar jag...
För en viss Madeleine tar faktiskt studenten nästa år. Någonting att se fram emot.

 

Ha det!

 

| |
Upp