Överraskningarnas överraskning.

Jag, lille söte grisen, ska faktiskt ner till Göteborg.
Vad ska vi göra där? Vilka sa jag? Jo, jag och Sofia är hundra procent säkra på att vi ska... Ellerhur?
För nu har jag faktiskt köpt biljetten till Metaltown. Ja, jag ska på en festival.... Oh yeeeeah.
Vi får se hur det blir med hela alltet, men jag hoppas att det blir fucking awesome!!

Nu ska jag kolla på BB en stund och efter det blir det väl sova.




Juste! Idag var jag i skolan, trots att det är lördag. Jag och ett par från klassen livesände från Vårrullen som ägde rum på skolan. Det är en filmfestival där ett x antal filmer är nominerade till olika sortsers priser.
Där fanns det även ett par utställare från olika produktionsbolag inom rörlig bild.
Jag tog självfallet tillfället i akt och pratade lite med olika personer. Fick mycket information från en av dem. Pratade även om praktik, reklam och lite livesändning med min lärare tillsammans med Saga. Mycket intressant!

| |
Upp