Who got what it takes?

Idag har jag äntligen fått vila. Efter sex dagars arbete på sju dagar så är jag äntligen ledig.
Och till råga på allt så är det även påsklov också! Underbart.
Just nu sitter jag hos mamma och gör inte så mycket, funderar på om jag ska ta mig en liten promenad ner på stan och se om jag kan införskaffa mig lite förnödenheter, men det är fortfarande bara en tanke och inget som är spikat än. Motivationen är inte riktigt på min sida just nu.

Tänkte bara ta upp att jag äter multivitaminer nu... Vet inte om det är bra eller dåligt, eller om det ens har någon som helst påverkan på mig, men jag hoppas att det har det. Kanske lite blankare hår eller att min konstanta huvudvärk lägger ner. Omega3 är vad som står på min lista. Överst på min lista, borde jag nog säga.
Är en sådan där människa som ser fisk som någonting slemmigt och illaluktande - alltså inte som mat.
Tanken på att svälja en kapsel som inte smakar fisk, känns som en bra investering trots allt.

Jo, en tripp ner till centrum blir det allt.

| |
Upp