December, dag 11.

Den här dagen började tidigt och kommer antagligen att sluta väldigt sent.
Jag måste verkligen ta tag i engelskan, det är inte bra hur pass mycket åt sidan jag har lagt allt vad engelska heter (i lärosyfte, förstås). Jag städade lite grann, tillräckligt för att det ska se en aning mer anständigt ut ifall man skulle få oväntat besök eller så.
 
Har tittat på hela första säsongen av The Walking Dead idag också, känns bra. Serien är väldigt... Intressant om något, den kräver faktiskt mer av tittaren än vad man kanske kan tro. Ska titta på andra säsongen när jag har tid, vilket inte blir idag eftersom jag har engelska att göra, men för att göra engelskan behöver jag av min lärare att hon svarar på vklass!!
 
 
Ja, men hejsan. Deprimerad? Går du i åttan eller nian? JAAAADETGÖRDU. Madeleine.
| |
Upp