December, dag 16, del 2.

När man sitter uppe på natten, helt ensam, och har inte har några planer på att gå och lägga sig, det är då jag verkligen njuter av att ha den frihet som jag har. Det spelar ingen roll om det finns männsikor i samma hus/lägenhet för man är ändå ensam och det är så skönt. Att kunna välja helt och hållet hur mycket plats man ska ta, inte vara begränsad i ens egen lilla värld.
 
Det jag gör, det är att lyssna på soundtrack. Det finns så otroligt duktiga männsikor som skapar väldigt vackra saker. Det är beundran från min sida, inte avundsjuka alls, för jag accepterar att jag aldrig kommer bli så duktig, talangfull. Och det är okej, så länge det finns människor som skapar.
 
Känner mig ganska smart just ikväll, men synd att ni aldrig får uppleva min smarthet, haha. 

Nej, dags att fortsätta med internet. Godnatt på er.
 
| |
Upp