December, dag 18 & 19.

Vågar du varaaaaa rädd? Nanananana.
 
Gårdagen började med att jag fick sova ut och sedan ner på stan med Sofia, hem till mig och sedan ner på stan igen. Jag hade fått i uppdrag att hämta lillasyster min, så det var anledningen till varför vi åkte hem till mig från början. Sen satt hon och spelade iPad och jag slog in paket. Inser mer och mer hur dålig på det jag faktiskt är...
Pinsamt nog.  Där är de oerhört vackra paketen. Har bara tre saker kvar att göra innan jag är klar med alla julklappar och allt... Känns stabilt.
 
 
Idag ska jag till praktiken utan Sofia, då hon stött på komplikationer med rörligheten, haha. Nej, men det är inte lätt alla gånger. Låt oss be för att hon ska återhämta sig så snart som möjligt. Amen.
 
Yesbox, tror att jag ska damma bort lite damm i detta dammiga rum.
 
 
 
 
| |
Upp