December, dag 21 & 22.

Vi dog inte, tyvärr. Och ingen värld full av zombies heller. Det var ju positivt. Kände liksom att action kan man väl få? Men icke. 
 
Igår jobbade jag 15-22 och efter det var det raka vägen upp till stockholm för att fira Daniel som fyllde år den 21:a, det började på en bar, vidare till en annan bar, vidare till en nattklubb. Det var ett jävla äventyr och Madeleine blev full. Somnade ganska exakt 06:15. Nu är klockan 09:26 och jag gick upp för 45 minuter sedan. Att sova är inte riktigt min grej när jag är berusad har jag märkt. Har i alla fall fått i mig en clementin som jag snodde med mig upp till rummet igårkväll, men åt först nu. Det var ett klokt val. Hade nog inte mått så bra om jag ätit den när jag kom hem.

Hur som haver, skulle jag värdera gårdagen skulle jag ge den ett högt betyg!
Jag ska jobba idag också, så det är väl lite vetskapen om att jag måste "sober up" som får mig att gå upp, dricka vatten osv.
 
 
 
| |
#1 - - saga:

hahahah galet rolig kväll! :) tycker synd om dig som måste jobba idag..

Upp