Soon, your time will come.

Ni kanske är intresserade av min synvinkel på saker som händer mig? Det kanske till och med är intressant för er att veta vad som händer? Hmm.. Kanske det.

Okej, senaste veckan då?
Måndag - Kommer inte ihåg måndag, tyvärr. Var väl hög på nåt.
Tisdag - Idrott: ägde skiten ur alla, även om jag inte gjorde några mål, resten av dagen är borta.
Onsdag - Jobbade min lilla onsdag ja, hade Rörlig Bild & skrev ett ofattbart grymt mail.
Torsdag - Blev klar i tid med min uppgift i Multimedia och förde in lite material från musikalen "Seasons of Rent" som vi filmade 18 - 20 Januari. Det är mycket band, så all tid som finns över går åt det nu.
Fredag - Fullt ös medvetslös, bokstavligt talat! Kom tidigare till skolan för att föra in band nummer fyra & fem, när banden var klara så var det dags för mig att röra mig mot Stockholms stad med Jonathan och Mathilda och därmed, trotsa SL och den hemska kylan vi har här i lilla landet lagom. När vi vandrat runt ett tag var jag tvungen att byta umgänge till Sofia med polare, haha. Galet skrattanfall på tåget tillbaka. Det slutade i alla fall med att vi var hos Saga, åt god mat och hade roligt. Hiiiiigh on life. Eller?
Lördag - Jobb.
Idag - Suttit på min rumpa, tittat på Dear John i min ensamhet & ätit onyttigt.




| |
Upp