Listan för 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Yesbox, en massa saker som ni inte behöver veta.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga nyårslöften, tyvärr.

3. Fick någon du känner barn?

Nejdå, än är mina vänner för unga för det!

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, inte vad jag kan minnas…

5. Vilka länder besökte du?

Grekland!!

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?

Ja, typ en pojkvän och finare kläder.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

31 December.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Att jag lärt känna alla mina nya vänner från klassen.

9. Vilket var ditt största misstag?

Att inte kämpat mer för att glömma.

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Min fina iPhone & min Macbook.

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, mat och annat skit.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Mina vänner!

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit, men inte skadat mig tror jag..

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?

Hmm… Antagligen Veronica Maggio.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?

Det har varit som vilket annat år, men en aning jobbigare kanske.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Plugget, absolut.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Typ datorn.

18. Hur var din julafton?

Helt okej, inget bråk den här gången.

19. Blev du kär?

Nä, kanske lite förvirrad men inte kär.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Vampire Diaries!

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Nope, hatet från förut finns kvar.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Twenty Boy Summer eller Kiss Heaven Goodbye.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Oj, antagligen att jag tycker om mer… brutal musik.

24. Önskade du dig något som du fick?

Hmm… Jo! Jag fick en film och pengar, vilket jag hade önskat mig.

25. Önskade du dig något som du inte fick?

Nää… Hade inga speciella önskningar vad jag minns.

26. Vilken var årets bästa film?

Det vet jag inte, men någon av alla filmer jag sett under det här året!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Var hos Nicole med alla mina fina nyfunna vänner!

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Finns väldigt många!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Madeleine. Inget speciellt alla gånger.

30. Vad fick dig att må bra?

Sova.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Zac Efron, jag bryr mig inte vad ni tycker!!

32. Vem saknade du?

Min lilla Mozart.

33. Vilken var din bästa månad?

Juli.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Allt kan göras bättre.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Jag fyller hela 18 år! Börjar sista året på gymnasiet. Resor ska hända. Fester ska hända. Pojkvän… Kan hända.

Kommer praktisera på ett förhoppningsvis schysst ställe. Jobb kommer hända. Mycket.

listor | |
#1 - - saga:

är glad att jag har lärt känna dig också! :D<3

#2 - - Sofia:

ZAC EFRON, DU VÄLJER ZAC EFRON FRAMFÖR OLIVER SYKES?!?!?!?! omg... jag är besviken.

Upp