You don't know wether you're coming or going.

Okej. Det är ordet som jag kan använda mig av. Okej. Allt är Okej.
Är klar med allt i skolan, har varit det ett tag nu också. Fan vad jag skärpt till mig trots allt. Bra jobbat, Madeleine!
Jag tycker att jag förtjänar en klapp på axlen och en kommentar i stil med "jag är stolt över dig", men nej.

Idag är det i alla fall en mindre skolavslutning som jag nämnt tidigare och jag ska väl göra mitt bästa för att se respektabel ut. Igår sov jag typ hela dagen. Det är kaos med mitt hår.

Såg just nu att mina fina skor är i tullen och vill inte fraktas vidare. Enligt informationen som ges på hemsidan så ska jag ha blivit informerad för ett tag sedan... För det tar väl fan inte en vecka för ett brev, inrikes, att komma fram till min dörr? Herre Gud i himlen, ge mig styrka.

Äsch, antar att jag ska ta Sofias råd och ringa dit.


| |
#1 - - saga:

jag är stolt över dig. klapp på axeln

Upp