Feel da powah

Sitter och kollar på BB, hehehehehe, surprise? Nä.
Måste berätta om min dag! Vi hade mediadag och vi håller på att redigera vår dokumentär.
Under största delen av dagen har det faktiskt varit väldigt oseriöst, förutom hos Korea, där har det varit... Korea.
Det var galet där inne, man kom inte nära Korea så mycket kan jag tala om.

Hur som haver, vi hade armbrytning och jag måste tyvärr erkänna att jag är en förlorare... Mot varenda jävel. Måste börja träna mina armmuskler för att tillslut bli den bästa armbrytaren i världen!! Efter det blev det kaos och jag fick lite pasta kletat i ansiktet... FräschT. Det eskalerade och jag blev instängd bakom en dörr. Tur att man inte har cellskräck i sådana lägen, annat är det med mörker dock.. Heh. Ja, jag visade vilka benmuskler jag hade och lyckades tillslut flytta på de många miffon som höll mig ifrån resten av världen. Råkade ta sönder en lampa i min kamp, men ni vet ingenting om det, kapisch?

Några minuter senare var det anatomi som gällde. Mina reflexer är dåliga och de rekommenderar mig att uppsöka läkare. Trevlans.



Effter ett jobbpass & en skoldag fylld med äventyr sitter jag nu här.. Wonderbar ♥

(Är även nyduschad och en aning fräschare nu, 23:10)
| |
#1 - - saga:

hahahahhaha vi ville redigera ifred okej? :)) man blir stressad när alla andra är klara och leker runt ;D men engelskan var rolig!

Upp