Kakao & Strössel

Har fem minuter på mig, sedan börjar min resa mot att bli lite... lyckligare. I alla fall för ungefär 75 dagar om jag gör detta rätt.
Idag jobbade jag från 9 - 15, fick mycket gjort och känner mig faktiskt stolt så här i efterhand. Det är bara lördag, men det känns som om det var en hel evighet sedan jag var i skolan, kan inte avgöra om det är en bra eller dålig känsla.

Eftersom det är säsong för tulpaner så kände jag för att köpa med mig ett par hem, därför står det nu tio stycken röda tulpaner i mitt fönster. Och med tanke på att jag är en sådan hängiven bloggare tog jag mig friheten att knäppa några kort på dessa.



Ännu en sak som jag måste berätta är att jag nu är ägare till mitt alldeles eget exemplar av den näst sista delen i Twilight-serien.
Tyck vad ni vill, men jag ville vara lite töntig idag.

 

Håpas er dag varit likea fin såm min... Driver, min dag har varit tråkig.



| |
Upp