Ni vet den där känslan...

Börjar fundera på sommaren. Mitt sista sommarlov antagligen.
Och vet ni vad? Det känns som om det kommer bli skitdålig.
Det är bara en känsla, eller nej, mer av erfarenhet som talar om för mig att det kommer bli precis som vilken jävla sommar som helst. Som om jag inte haft nog av dem. Dåligt humör? Kanske.
Suger bara att jag inte fyllt 18 innan sommaren. Kommer inte fylla under sommaren heller.
Måste vänta till 7 fucking oktober. Jag vet precis vad jag ska köpa när jag fyllt år.
Jag ska köpa en trisslott och hoppas på tur för första gången i mitt liv.
Men då har det hunnit blivit mörkt igen och dagarna blir kortare. Jag hoppas att det regnar på min födelsedag.
Då skulle jag bli glad. Det är en söndag. Under.Bart.



Jag skäms över mig själv, hur jag har varit, hur jag sett ut, hur jag betett mig. Hur feg jag har varit hela tiden.
Men frågan är; Om jag fick åka tillbaka fem år och se mig själv nu... Skulle jag känna igen mig själv? Nej, jag tror inte det.
Om jag är stolt över mig själv just nu? Nej. Jag vill växa upp och vara vuxen, jag vill hoppa det här, jag har ingenting här att göra, inte just nu. Är bara på dåligt humör omkring människor som inte förtjänar det. Jag ber om ursäkt.

Som jag sa tidigare, jag ser inte fram emot sommaren, för den kan inte ge mig någonting av det jag önskar mig i alla fall.
madeleine | |
Upp