Fast du gjort som man ska, du är artig, du är glad.

Filmandet igår gick jättebra, trots allt och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid att redigera det, men vi får se.
Efter gick jag och Sofia på Projekt X - Hemmafesten, herregud vad taggad man blev på en supergrym fest som den.

Mamma är ute på äventyr så jag ska försöka fokusera på att plugga... Haha, får sitta uppe hela natten imorgon istället för den här kvällen kommer det nog inte bli att jag pluggar alls, har för mycket annat som jag prioriterar som viktigt.
Som till exempel att sitta här just nu.

Vaknade av och till i morse, men gick upp helt och håller vid tolv någonting. Sedan gick jag hem till pappa för att hämta min dator och lite sånt samtidigt som mamma var på affären, efter det gick jag och hon hem igen.

Det är väl i stort sett det jag har att dela med mig av. Följ mig på twitter förresten! Länk finns uppe i menyn.
| |
Upp