Ledig!

Det är jätteskönt att vi har ledigt och allt sånt, men det känns som om det var fredag igår. Det här är bara helg och inget mer. Ingenting speciellt händer alls, vilket är lite mindre kul. Jaja, man kan inte få allt här i livet.

Idag vaknade jag runt halv nio och steg upp för att tvätta och äta frukost. Efter det tog jag mig en promenad ner till stan eller okej, CENTRUM, och väl där tittade jag runt lite efter ja... jag vet inte riktigt vad, men lite saker fick jag med mig hem ändå;
En ny mascara, en bh, nagellack, ett nytt skal och plastfickor till min pärm bara för att jag är cool.

Har precis haft besök som tackat och sagt hejdå, nu är det fritt fram för mig att sitta på mitt rum och göra ingenting. Überbra... Eller? Lite bilder har jag allt från pajen som gjordes på laktosfria varor.



 

 


| |
Upp