Nattuggla

[ Jag hoppas att ni tar emot dessa förändringar med öppna armar, då förändringen inte är så olik den förra designen.
Säg till om det är någon länk eller så som jag missat, tumblrn skippar vi av olika anledningar, men om det är någon annan. Den så kallade profilbilden kommer att uppdateras så fort en ny, lämplig bild befinner sig i min makt, men fram till dess får ni nöja er med hur det är. ]


Har spenderat tid i skolan idag, tänka sig. Vi hade idrott första lektionen och jag kan ju säga att jag ansträngde mig för åtminstone halva laget. Vi spelade brännboll. Gjorde frivarv en gång, hehe. Det här var dock sista riktiga lektionen i idrott för i år, jag hoppas att mina ansträngningar syns i betyget, men det visar sig.
På torsdag ska vi gå till Lida. Idrottslärarna påstår att det är 6 km, jag yrkar på att det är fel.


Till och med vår mentorslärare sa att det inte kunde stämma! Min mobil håller inte med den heller.  Vi får se vem som har rätt eller inte... Det ska tydligen regna också. Jippie.

Nej, nu ska jag ta och titta på The Big Bang Theory innan jag lägger mig.
Vi hörs, alla ni.
| |
Upp