Snart är jag inte lönlös längre!

Hehe, om ni förstår skämtet. Jag får lön imorgon och jag måste säga att det äger så jävla hårt! Har längtat två veckor efter den. Jag tänker sitta uppe och vänta på att klockan blir tillräckligt mycket över tolvslaget för att se när pengarna strömmar in. Fast det blir mycket utgifter den här månaden också, men lite pengar kommer jag i alla fall ha kvar i slutet på månaden.

Kollar just nu på "En stark resa med Ola-Conny och Morgan". Det märks att det är inavel där. Det är förnedringstv som tyvärr ger pengar, men vad ska jag säga egentligen? Jag tittar på det, även om det bara är för stunden.




Är helt hundra på att jag ska göra om bloggen - lite mer personlig till utseendet och så - det enda jag väntar på är bättre tider. Okej, att jag ska rätta till mitt hår så att jag kan ta lite egobilder och använda som en respektabel profilbild.
| |
Upp