Sverige - Tyskland.

Snart är det dags för hockey, tyvärr inte live, men tv är nära nog. Innan jag tittar på det ska jag försöka uppdatera om min dag.

Morgon: Vaknade inte alls trevligt av att min pappa skriker att jag ska gå upp. Att be om väckning från den mannen alltså... Men, det var nödvändigt eftersom jag hade nationella 8:30 i engelska. Jag vågar påstå att det var svårt att höra vad den där jävla australiensaren sa, meeeeen jag gjorde mitt bästa. Skrattade för mig själv när jag svarade "camels were in the way" på en fråga - hörde inte ett skit, men jag lyckades uppfatta någonting om kameler.
Efter det var det lunch och lilla Saga och jag drack bara lite citronsaft, nomnom, innan vi drog vidare till Sandy's för en riktig lunch. 
Eftermiddagen spenderades med att ströva omkring på både Stadium och Åhléns i hopp om att 1D skulle komma till Stockholm, men till Sagas förtvivlan så gjorde de inte det. Ikväll skulle alla fem killar tydligen landa. Den stackarn kommer inte få någon sömn inatt. Hon köpte deras skiva i alla fall!

pic.twitter.com/Yz3yxFrG

| |
#1 - - saga:

hehhehe töntigt fan där... men du är duktig som uppdaterar bloggen! :D tha blog. phloggen. bloggeN. el diary. jag har tråkigt. peace out! BTW LYSSNAR PÅ SKIVAN<3

Upp