Tisdag morgon, fem i nio

Jag känner att det är brist på sammanhängande texter här, vilket jag kanske borde sluta med. Det är ju roligt om jag kan förstå vad jag skrivit själv när jag väl tittar tillbaka, haha.

Okej, så en liten uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna då.

I fredags hälsade jag som sagt på Gröna Lund där LMFAO väntade på oss. Med mig var Malin, Saga, Rosanna, Nicole, Tessa, Ellinor, Fanny, Bea och Sofia. Såfija gick tyvärr hem en kort stund efter att LMFAO drog igång, med sig hade hon min tröja. Tur för dig att jag har mer såna hemma. Kom hem vid halv ett någonting.

I lördags var det jobb som gällde och samma sak i söndags, så inget intressant där inte. Dock var tanken på att gå upp tidigt varje dag under helgen inte lockande när jag tackade ja till erbjudandet. Pengar rikare, pengar rikare var i stort sett allt jag kunde tänka, det jag jobbar ihop nu får jag när jag sitter nere i Göteborg med Sofia på någon galen spelning. Så det kommer vara värt det, alltihopa.

Igår hade jag ingen lektion vid åtta eftersom läraren var ansvarig för att hålla koll på ettornas patetiska små liv under nationella, höhö. Hör min ironi. Sen var det samhällskunskap och svenska. Gick tidigare från svenskan för att jag skulle på kontroll på the sickhouse, så för mig var gårdagen väldigt kort.
Kommer hem, äter och tar sedan en sväng med pappa till den nyöppnade affären en bit bort. Vi åker inte tillbaka dit. Jag fick med mig två paket med blekningsmedel igen så nu har jag blivit gulhårig istället för orangehårig, nice.

Farväl mina fina.
madeleine | |
Upp