Torsdag.

Vaknade för typ tjugo minuter sedan efter en powernap på ungefär 30 minuter, det jag kan tala om för er är att jag inte alls fick någon extra, så kallad, power av det, jag är bara ännu tröttare av det. Anledningen till att jag är vaken är att jag hade ett program på tv som jag var tvungen att se - En dokumentär på trean om unga mödrar. Jag såg på reklamen att en var från Södertälje så jag kände mig tvungen att titta. Som vanligt när det kommer till unga mödrar och blabla så blir jag riktigt irriterad. Bara för att det är kvinnan som bär på barnet så tycker jag inte till någon grad att det är okej att bara låta henne bestämma om hon vill ha barnet eller inte. Det är fortfarande pappans barn också.
Fan vad arg jag blir på sånt här. Kommer fram i sådana här stunder hur mycket inte feminist jag är.

 

Bara fem dagar kvar till lön och sex dagar till frisören! Alla pengar kommer försvinna på en gång, men fan vad glad jag är ändå!

madeleine | |
Upp