I'll be bold, as well as strong

Sitter hemma, i min säng, med min underbara dator. Min bästa vän. Vad skulle jag göra utan min dator, helt ärligt?
Är som besatt av att ha dig, min underbara.
 
Min eftermiddag har sett ut såhär:
Kom hem. Satte mig rakt upp och ner i sängen och bara satt i några minuter, som för övrigt kändes som en evighet, sen la jag mig ner och sov lite. Sov efter maten en stund också.
Skulle kunna göra om min blogg till en sovblogg och bara berätta om hur/när jag sov, men det ska jag såklart inte göra! 

Ja, sen då? Efter sovandet?
Då tog jag mig en promenad till affären och köpte glass. Ben & Jerry's. Madeleine satt och åt glass i sin ensamhet.
Men kollade faktiskt på film också, så det var inte så tragiskt som man hade kunnat tro. 
 
Klockan är tjugo i elva och det är dags för mig att städa.
Vi kommer höras imorgon.
 
Farväl.
 
 
 
 
| |
Upp