Like ships in the night

Det jag överlever på är att ha friheten att vara uppe hela natten om jag vill. Att jag har möjligheten att sitta med min dator tills dagen börjar ljusna återigen. Att ha min tv som kan stå på hela natten utan ljud, men som på sitt eget sätt "vakar" över mig.
Har alltid funnit tröst i aktivitet runt mig när jag sover. Hur underligt det kanske låter för vissa, så vet jag att det inte bara är jag som känner så. Det ultimata är ju att somna på soffan tillsammans med någon som tittar på tv. Mys. 
 
Men! Till någonting helt annat nu. Vintern är här! Och ni vill såklart veta på vilken sida Madeleine står.
Jag älskar snö. There's your answer.
 
Imorgon blir det upp till praktiken för att fota runt lite i Södertälje I guess, sen blir det att ta mig till Malin tillsammans med Saga. Så det blir en lugn kväll. Är fortfarande inte så taggad på att gå ut sen sist... Haha.
 
Godnatt.
 
 
 
 
 
| |
Upp