Superprojektet

Eftersom allt tycks ordna sig för mig så börjar min praktik idag, klockan 12:30. Känns inte livet en gnutta bättre nu? Jo. En gnutta. Duschade och tvättade håret nyss för att få en så bra start på dagen som möjligt, och använde även den bästa ansiktskräm jag någonsin kommit över. The Body Shop, just sayin.
 
Kommer att bära med mig min dator till praktiken idag, så på min lediga tid kommer jag antagligen fortsätta på mitt stora projekt jag just bestämt mig för att starta - RENSA & SORTERA. Det handlar om att lägga bilder i mappar så att man hittar, radera bilder som föreställer golv och otydliga konturer. Så det är mitt projekt de kommande dagarna/veckorna/månaderna/åren. 
 
Mappen döpt efter den här lilla tjejer växer, men inte i samma takt som mappen "Madeleine, 7-9". Fy, haha.
 
 
| |
Upp