Watching you stand alone

Vaknade alldeles för sent som vanligt, men jag hann.
Och tur var det. Sofia och jag kilade in på Tidermans här i Södertälje och hämtade ut frukosten vi skulle ha till hela teamet/statister, klockan var då halv åtta på morgonen.
Hela dagen har vi varit med på olika inspelningar och hjälpt till i den mån vi kunnat, men låt mig kommentera att det faktiskt inte är så lätt att hjälpa till även om man vill det. Det handlar mycket om att placera stativ, kablar, lampor, kameror osv, på rätt plats. Ibland känns det som om ens försök till att hjälpa inte är goda nog och man låter någon som vet ta hand om det istället. 
 
Det var mycket nya människor som teamet bestod av. Alla, var och en, väldigt olika.
 
Dagen avrundades kvart över nio på kvällen. Skönt att vara hemma, men imorgon blir det gymnasiemässa, så det är dags för mig att slänga täcket över mig och sova som den lilla gris jag är. 
 
 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp