Oktober

Imorse gick jag upp väldigt tidigt för att ta mog till Gnesta och köra halkbana. 06:55 kom bussen, trodde jag skulle missa den, men jag hann, uppenbarligen. Stod och väntade på att bilen som skulle ta mig till halkbanan skulle komma i typ en kvart och jag lovar er, det var svinkallt. Stod och huttrade konstant, dock har jag frusit hela dagen idag, men i alla fall.
 
Halkbanan var det inga problem för superföraren Madeleine att klara av i alla fall.  Var lite rädd innan jag satte mig i bilen, men när jag fick nykeln till bilen som stod först och det framkom att jag var förste förare, då var jag tvungen att bita i det sura äpplet och bara köra på.
 
Även om det var väldigt liten yta att glida runt på, så gick det ändå hur bra som helst! Det var jätteroligt och jag är väldigt säker på att jag kommer slira runt på någon plan någon gång i framtiden, haha.
Att jag var nervös och så innan känns väldigt dumt nu i efterhand, men det här är ju en viktig erfarenhet.
 
 
 
| |
Upp