Vem vet, detta kanske förändrar allt?

Har precis ätit pizza, man man kan lugnt säga att jag sitter med värsta svullo-magen. 
Men snart kommer det besök hit som ska fira att jag fyllde år i söndags. Efter besöket ska jag ut och köra, bara för att jag måste öva på lite placeringar. Snart är det dags förstår ni! Måste dock öva på teorin, men det kommer gå asbra när det väl är dags. 
 
Sen, förstår ni, har jag kvar musikvideon att ta hand om. Det är för mycket för att det ska gå, men än en gång så har jag hopp om att det kommer gå bra i slutändan. 
 
 
Firandet och körningen gick bra, men musikvideon är kvar.
Den gnager på mina ben. Är inte nöjd med vad jag har åstadkommit, men har ingenting annat att göra.
Med en deadline som är redan imorgon. Fan.
 
| |
#1 - - saga:

den blev ju klar och den blev ju bra ;D

Upp