I can do better

Har haft sjukt värre dagar, men trots allt måste jag säga att det inte var en speciellt bra dag.
Ville bara hem igen från det att jag vaknade. Så fort jag öppnade ögonen och insåg till min besvikelse att jag än en gång försovit mig kröp ångesten över mig. Tanken på skola och att anstränga sig var helt enkelt för mycket.
Men jag tog mig till skolan, det gjorde jag. Kom ungefär en halvtimme sent bara, vilket inte är allt för tokigt.
Vi håller som sagt på med en filmfestival och det är ett visst antal saker som måste göras.
Vissa är mer effektivare än andra om man säger så. Är bara så oerhört glad att jag inte har något större ansvar i detta projekt. Men det blir tidiga och långa dagar för en trött och utmattad Madeleine.
 
Klockan är närmare tolv och jag måste verkligen sova nu, ha en bra natt alla ni.
 
 
| |
Upp